در حال بارگذاری ...
با حکم مریم کاظمی

هیات انتخاب دو بخش خیابانی و خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

هیات انتخاب دو بخش مسابقه تئاتر خیابانی و مسابقه تئاتر خردسال بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

به گزارش تئاتر همدان- هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی با حضور سه کارگردان و نویسنده تئاتر جواد کبودرآهنگی، علیرضا دهقانی و امیر مشهدی‌عباس ارزیابی آثار متقاضی حضور در این بخش را آغاز کرد. همچنین آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال نیز توسط سه هنرمند تئاتر کودک و نوجوان سهیلا احمدی‌فر، مهدی قلعه و مهدی کلهر انتخاب خواهند شد.

 

سیدمحمدجواد کبودر آهنگی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه‌نویس تئاتر و یکی از هنرمندان شناخته شده استان همدان در کنار علیرضا دهقانی کارگردان، مدرس تئاتر و بازیگر که سال‌ها در حوزه تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر خیابانی به تولید آثار نمایشی پرداخته و امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان ارزیابی آثار بخش مسابقه تئاتر خیابانی را بر عهده خواهند داشت.

 

سهیلا احمدی‌فر نویسنده، بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نیز در کنار مهدی قلعه رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر، بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و مهدی کلهر نویسنده، بازیگر، مدرس و کارگردان تئاتر و از هنرمندان فعال تئاتر همدان اعضا هیات انتخاب بخش خردسال جشنواره بیست‌وچهارم شدند.

 

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی در آذرماه 1396 و در استان همدان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران