در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبرداد:

ارسال بیش از ٤٢٠ اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

در بخش خیابانی ١٦٩ اثر، در بخش خردسال ٧٢ اثر، در بخش کودک ٦٣ اثر، در بخش نوجوان ٤٩ اثر، در بخش نمایشنامه نویسی ٦٧ اثر و در بخش دانش‌آموزی ٩ اثر به دبیرخانه رسیده است. از این تعداد در بخش‌های خیابانی ٨ نمایش، خردسال ٦ نمایش، کودک ٨ نمایش، نوجوان ٨ نمایش، دانش آموزی بین ٣ تا ٥ نمایش و در بخش نمایشنامه نویسی ٨ طرح برای شرکت در جشنواره انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گزارش تئاترهمدان- فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: این دوره از جشنواره در بخش‌های خیابانی، خردسال، کودک، نوجوان، نمایشنامه نویسی و دانش آموزی برگزار می شود و در مجموع ٤٢٩ در این بخش ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

وی با ارائه آمار آثار ارسالی مربوط به هر بخش، گفت: در بخش خیابانی ١٦٩ اثر، در بخش خردسال ٧٢ اثر، در بخش کودک ٦٣ اثر، در بخش نوجوان ٤٩ اثر، در بخش نمایشنامه نویسی ٦٧ اثر و در بخش دانش‌آموزی ٩ اثر به دبیرخانه رسیده است.

 

عبادی افزود: از این تعداد در بخش‌های خیابانی ٨ نمایش، خردسال ٦ نمایش، کودک ٨ نمایش، نوجوان ٨ نمایش، دانش آموزی بین ٣ تا ٥ نمایش و در بخش نمایشنامه نویسی ٨ طرح برای شرکت در جشنواره انتخاب و معرفی خواهند شد.

 

رئیس بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه بخش دانش‌آموزی مخصوص استان همدان است، خاطرنشان کرد: گروه هایی از همدان، تویسرکان، رزن و ملایر آثار خود را برای بازبینی اولیه در این بخش ارسال کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه در دوره بیست و سوم جشنواره ٣٤٤ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود، از افزایش ٢٥ درصدی ارسال آثار در این دوره خبر داد و گفت: در این دوره ارسال آثار و مشارکت هنرمندان افزایش چشمگیری دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران