در حال بارگذاری ...
به مناسبت اربعین سالار شهیدان

نمایشنامه «در قاب ماه» در همدان خوانده می‌شود

« در قاب ماه» داستانی عاشورایی دارد بستر زمانی نمایش، ماه محرم سال ۶۱ هجری است. نائله خواهریست که قصد دارد برادر گنگ و کر خود را که "سکوت" نام دارد برای معالجه نزد طبیبی به شام ببرد.هلال نیز جوانی است که مادر بیماری دارد و برای درمان مادر عزم سفر به شام کرده است.ناگهان صدای جارچیان عبیدالله ابن زیاد با این طنین که ای مردم چه نشسته اید که دین و دنیا شما در خطر است مردم را برای جنگ با حسین(ع) و یارانش فرا می خواند

به گزارش تئاتر همدان، نمایشنامه «در قاب ماه» به نویسندگی حمید رضا آذرنگ و کارگردانی محمود غفاری  یکشنبه 21 آبان ساعت 16:30 در پلاتو تئاتر شهر همدان خوانده می شود.

«در قاب ماه» داستانی عاشورایی دارد. بستر زمانی نمایش، ماه محرم سال 61 هجری است. نائله خواهریست که قصد دارد برادر گنگ و کر خود را که سکوت نام دارد برای معالجه نزد طبیبی به شام ببرد.

هلال نیز جوانی است که مادر بیماری دارد و برای درمان مادر عزم سفر به شام کرده است.

ناگهان صدای جارچیان عبیدالله ابن زیاد با این طنین که ای مردم چه نشسته اید که دین و دنیا شما در خطر است مردم را برای جنگ با حسین(ع) و یارانش فرا می خواند.

مرتضی تحصیلی، مریم والامقام، باران عرفانی، بهار جلیلیان، رها اسکندری، مهدی کوثری،حامد بابایی، سید  علی موسوی، سجاد کرمی،محمد صالح کشاورزی،عرفان کرجی، فریبا فضیلی در این نمایش به عنوان نقش خوان حضور دارند.




نظرات کاربران