در حال بارگذاری ...
توسط گروه یاس کبود

نمایش «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» در ملایر به صحنه می رود

این نمایش با ترجمه فریده همایی و مهتاب امیدی به صورت دو زبانه اجرا خواهد شد و به منظور شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آماده شده است. آلیس که در فکر برآورده شدن آرزوهایش است در رویای خود به هم راه خرگوش سفید به سرزمین عجایب سفر می کند و در راه با اسطوره های کهن نقاط مختلف دنیا مواجه می شود. در نهایت یک شاهزاده ایرانی که اسفندیار پسر گشتاسب است به او کمک می کند تا دریاچه ای با ساحل طلایی را پیدا کند و پری دریایی را ببیند که...

به گزارش تئاتر همدان- نمایش «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» به نویسندگی مهدی مهدی آبادی و کارگردانی مهدی روزبهانی کاری از گروه یاس کبود و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر است.

این نمایش با ترجمه  فریده همایی و مهتاب امیدی به صورت دو زبانه اجرا خواهد شد و به منظور شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آماده شده است.

آلیس که در فکر برآورده شدن آرزوهایش است در رویای خود به هم راه خرگوش سفید به سرزمین عجایب سفر می کند و در راه با اسطوره های کهن نقاط مختلف دنیا مواجه می شود. در نهایت یک شاهزاده ایرانی که اسفندیار پسر گشتاسب است به او کمک می کند تا دریاچه ای با ساحل طلایی را پیدا کند و پری دریایی را ببیند که...

فروزان حسینی،سید مهرداد کاووس حسینی،زهیر کزازی،علی حسینی،علی محمد بیات،محسن حیدری،مهشید صارمی،محمد جواد خالقی، امیر محمد رضایی، خشایار الماسی به عنوان بازیگر و امید انصاری به عنوان طراح صحنه و لباس حضور دارد.

هم چنین آهنگسازی و افکت نمایش «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» برعهده ی مهدی فتحی و کیمیا کیانی می باشد  و امیر بیگی عروسک ساز، راضیه روزبهانی نورپرداز و انیمیشن نیز توسط مهدی روزبهانی ساخته شده است.

«سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» از 5 الی 10 آذر ماه  96 در دو  سانس 9 و10 صبح  در مجتمع فرهنگی هنری ملایر به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران