در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:

اجرای 39 اثر نمایشی داخلی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

اجرای ۳۹ نمایش در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نهایی شده است، اظهار کرد: نمایش‌های بخش بین‌الملل و گروه‌های خارجی هنوز از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام نشده است.

به گزارش تئاتر همدان- فاضل عبادی با بیان این که تاکنون اجرای 39 نمایش در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نهایی شده است، اظهار کرد: نمایش‌های بخش بین‌الملل و گروه‌های خارجی هنوز از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام نشده است.

 

وی با بیان اینکه دو نمایش در بخش دانش‌آموزی جشنواره تئاتر کودک اجرا خواهد شد، گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در اجرای نمایش و استقبال برای تماشای نمایش‌ها در این جشنواره بیشتر و بهتر بهره‌مند شویم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اضافه کرد: در بخش کودک بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 7 اثر و در بخش نوجوان نیز 7 اثر از سوی هیأت انتخاب برگزیده شده است که هر دو به صورت رقابتی خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه 8 اثر نمایشی در بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اجرا می‌شود، یادآور شد: هفت اثر نمایشی در بخش خردسال و هشت اثر نیز در بخش ویژه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.

 

عبادی با اشاره به اینکه جدول نمایش‌ها طی یکی دو روز آینده نهایی می‌شود، بیان کرد: در سال جاری 429 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که نسبت به سال گذشته که 344 اثر متقاضی حضور بودند که این امر رشد قابل‌ توجهی داشته است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران