در حال بارگذاری ...
کارگردان افتتاحیه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد

افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک با حضور 400 خردسال همدانی

این جشن برخلاف سال‌های قبل که جشن مردمی و با حضور مهمانان بیشتری بود، اداره ارشاد کار زیبایی ترتیب داده و بچه‌های خردسال بهزیستی را به این جشن دعوت کرده است.

به گزارش تئاتر همدان- نوشین بیگلریان از افتتاح با نشاط و به یادماندنی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان خبر داد و اظهار کرد: یکی از قشنگ‌ترین افتتاحیه‌های جشنواره تئاتر کودک امسال برگزار می‌شود زیرا این مراسم میزبان 400 کودک و خردسال زیر پوشش بهزیستی است.

 

وی با بیان اینکه افتتاحیه امسال با عنوان جشن کودک و نوجوان برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشن برخلاف سال‌های قبل که جشن مردمی و با حضور مهمانان بیشتری بود، اداره ارشاد کار زیبایی ترتیب داده و بچه‌های خردسال بهزیستی را به این جشن دعوت کرده است.

 

کارگردان افتتاحیه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ضمن ابراز خرسندی از حضور کودکان زیر پوشش بهزیستی در این جشن تصریح کرد: اینکه 400 خردسال آن هم از افراد زیر پوشش نهاد بهزیستی در این جشن حضور یابند، از قشنگ‌ترین اتفاقات جشنواره بیست و چهارم است.

 

وی با بیان اینکه افتتاحیه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی ـ هنری بوعلی‌ سینا برگزار می‌شود، گفت: زمان برنامه 90 دقیقه پیش‌بینی شده است و از ساعت 10 تا 12 اجرای برنامه‌های شاد و موزیکال را برای بچه‌ها اجرا خواهیم کرد.

 

بیگلریان با اشاره به اینکه خانم کاظمی دبیر جشنواره به همراه هنرمندان همدانی در کنار بچه‌ها در جشن افتتاحیه خواهند بود، بیان کرد: افتتاحیه صرفاً جشن کودک و نوجوان است که با حضور هنرمندان همدانی برگزار می‌شود و احتمالاً دو سخنران نیز خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه هنوز پخش زنده بودن این برنامه مشخص نشده است، اظهار کرد: دکور این مراسم نیز در قالب جشنی کودکانه طراحی شده است.

 

کارگردان افتتاحیه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه مهمان ویژه افتتاحیه هنوز مشخص نیست، بیان کرد: کارگردان آئین افتتاحیه جشنواره صابر دارپوی و بنده هستند که امیدواریم بتوانیم جشن خوب و متفاوتی را در روز افتتاحیه ترتیب دهیم.

 

وی در خصوص اختتامیه جشنواره نیز با بیان اینکه آئین پایانی جشنواره به صورت مراسم رسمی است، گفت: برای آئین پایانی جشنواره دکور متفاوتی در نظر گرفته شده است.




نظرات کاربران