در حال بارگذاری ...
رئیس کمیته روزنگار بست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

پنج شماره روزنگار در جشنواره بیست و چهارم منتشر می‌شود

در طول برگزاری جشنواره، ۵ شماره روزنگار با تیراژ ۲ هزار نسخه در روز منتشر و دو شماره از روزنگار به صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی منتشر خواهدشد

به گزارش تئاتر همدان-رئیس کمیته روزنگار بست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: در طول برگزاری جشنواره، 5 شماره روزنگار با تیراژ 2 هزار نسخه در روز منتشر و توزیع خواهد شد.

حسین صفی با بیان اینکه روزنگار در چهار صفحه گلاسه منتشر می‌شود، گفت: دو شماره از روزنگار به صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی منتشر خواهد و برنامه ریزی کردیم در این دوشماره، معرفی آثار بخش بین الملل و گفت‌وگو با هنرمندان خارجی حاضر در جشنواره را داشته باشیم.

وی افزود: گزارش اجراها، اخبار جشنواره، گفت‌و گو با هنرمندان و مدیران، گزارش اجراهای شهرستانی و گزارش مردمی از بخش های مختلف روزنگار هستند.

صفی معرفی هیات داوران و هیات انتخاب کلیه بخش ها، هنرمندان پیشکسوت که در این دوره مورد تجلیل قرار خواهند گرفت؛ گزارش‌ها کارگاه و نشست های جشنواره را بخش دیگری از روزنگار برشمرد.

رئیس کمیته روزنگار بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: معرفی کمیته‌های جشنواره، جاذبه های گردشگری همدان و... از دیگر بخش های روزنگار این دوره است و تلاش خواهد شد همه رخدادها و برنامه‌های جشنواره بیست و چهارم چنان که شایسته است پوشش داده شود.

وی واگذاری اجرا و انتشار روزنگار جشنواره به یکی از روزنامه‌های محلی را از اتفاقات خجسته این دوره از جشنواره دانست.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی در همدان برگزار می شود




نظرات کاربران