در حال بارگذاری ...
در میان استقبال تماشاگران

10 نمایش در روز چهارم جشنواره اجرا می شود

در سومین روز از بیست چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۶ نمایش صحنه‌ای و ۴ نمایش خیابانی اجرا می شوند.

به گزارش تئاتر همدان- نمایش «جیک جیکو در مزرعه»به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی از مشهد در بخش مسابقه تئاتر ایران در سالن اصلی آوینی اجرا می شود.
در این روز پلاتوی تئاترشهر پذیرای هنرمندان نمایش «ماه پیشونی» اثری از آزاده انصاری از تهران است و در سالن اصلی بوعلی نیز تئاتر «نوازنده کوچک» به نویسندگی هی بک کن در بخش مسابقه بین الملل  تنها در دو سانس 15 و 17:30 به روی صحنه می رود که کارگردانی این کار بر عهده کیل جون لی از کره جنوبی است.
 «نجات مادر» اثری از مهناز آقایی از مشهد در پلاتوی عبادی و نمایش «خرگوش و لاک پشت» به کارگردانی سعید صادقی از تهران که در سالن نمایش اداره کل ارشاد اجرا می شود،  از دیگر نمایش های روز سوم هستند.
در تالار فجر نیز نمایش «عقل صورتی»به کارگردانی  مهدی فرشیدی سپهر  به روی صحنه می رود.
«بازی و کودک» از مریم مهدی پور ، «مبارک باشد»به کارگردانی حبیب اله ناصری،  «سبز سبز » اثری از مهدی صالحیار و «خواستن و توانستن است» نام چهار نمایش خیابانی روز چهارم جشنواره است که در محوطه مجتمع شهید آوینی برای علاقه مندان به این نمایش اجرا خواهد شد.
نمایش های روز چهارم نیز همچون دو روز گذشته در سه سانس ١٠، ١٥ و 17:30 برای تماشاگران تئاتر کودک و نوجوان به روی صحنه می رود.
گفتنی است کارگاه آموزشی «دنیای کاغذی» با تدریس گری‌فریدمن از استرالیا هم فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر در ساعت های 9 تا 12 و 15 تا 18 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، واقع در میدان آرامگاه باباطاهر برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران