در حال بارگذاری ...
در ورک شاپ «دنیای کاغذی» با حضور گری فریدمن فعال تئاتر کودک و عروسکی از استرالیا

جان‌بخشی به اشیا تمرین شد

ارگاه «دنیای کاغذی» با حضور گری فریدمن از استرالیا یکشنبه ۱۲ آذر نیز ساعت ۹ برگزار خواهدشد. این هنرمند در بیش از ۵۰ جشنواره تئا‌تر، کارگاه آموزشی برگزار کرده‌است.

به گزارش تئاتر همدان- گری فریدمن که سومین دوره است در این رویداد حضور دارد در این ورک‌شاپ از کشف دنیای بیرونی و درونی اشیا گفت و تاکید کرد: این کشف موجب افزایش خلاقیت و پیشرفت انسان‌ها می‌شود.
این کارگردان انیمیشن که خود ابداع‌گر این روش است، افزود: باید زندگی را از جنب و جوش ذهن انسان‌ها به اشیا منتقل کنیم و به آن‌ها هویت بدهیم.
وی با این توضیح که جان‌بخشی به اشیا حالت روحی دارد و این اتفاق به صورت ناخودآگاه پیش می‌آید به عنوان نمونه گفت: همیشه یک عروسک‌گردان در اختیار عروسک است. بگذاریم این حس ناخودآگاه به وجود آید و بدون آن که متوجه باشیم به عروسک جان ببخشیم.
گری فریدمن که در آغاز این کارگاه از حاضران خواسته بود از اشتیاق‌های خود در زندگی بگویند، تصریح کرد: یکی از از اصلی‌ترین اشتیاق‌هایم در زندگی کمک کردن و آموزش مهارت‌هایم به علاقه‌مندان است. تا از این مهارت‌ها در آموزش و حتی درمان بهره ببرند. خوشحالم در این جشنواره شرکت دارم و در ورک شاپ ایده‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.
این کارگاه با معرفی حاضران و بهانه و اشتیاق آن‌ها به زندگی آغاز شد و در ادامه برای آموزش تمرکز، فعالیت ذهنی همراه با موسیقی صورت گرفت و با تولید اثر هنری با کاغذ پایان یافت.
کارگاه «دنیای کاغذی» با حضور گری فریدمن از استرالیا یکشنبه 12 آذر نیز ساعت 9 برگزار خواهدشد. این هنرمند در بیش از ۵۰ جشنواره تئا‌تر، کارگاه آموزشی برگزار کرده‌است.




نظرات کاربران