در حال بارگذاری ...
مسئول هماهنگی پیگیری و دبیر خانه جشنواره:

جشنواره فصل مشترک شادی کودکان است

با هماهنگی بهزیستی، سانس‌های ویژه نمایش خردسال در محل سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در اختیار مهدهای کودک نظارت بهزیستی قرار گرفته است.

به گزارش تئاتر همدان-معصومه حدادی اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره بعد از انتشار فراخوان جشنواره، به صروت جدی آغاز به کار کرد.
وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 450 پرونده درخواست شرکت در جشنواره، در دبیرخانه بررسی شد؛ افزود: بعد از بازبینی آثار توسط هیأت انتخاب و گزینش گروه‌های منتخب برای شرکت در جشنواره، با کارگردانان گروه‌ها جهت هماهنگی‌های لازم ارتباط برقرار شد.
حدادی با بیان اینکه هماهنگی و پیگیری امور مربوط به کمیته‌های اجرایی جشنواره از وظایف این کمیته است، خاطرنشان کرد: کمیته هماهنگی، پیگیری و دبیرخانه برای حضور دانش‌آموزان در سالن‌های جشنواره با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کرده و در طول ایام برگزاری جشنواره هر روز در سانس‌های صبح سالن‌های نمایش در اختیار دانش‌آموزان است.
مسئول هماهنگی، پیگیری و دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه برای شرکت خردسالان در جشنواره هم برنامه ریزی شده است، افزود: با هماهنگی بهزیستی، سانس‌های ویژه نمایش خردسال در محل سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در اختیار مهدهای کودک نظارت بهزیستی قرار گرفته است.
حدادی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای توزیع بلیت‌های سانس‌های بعد از ظهر که برای عموم مردم در نظر گرفته شده است؛ توسط کمیته دبیرخانه انجام می‌شود.




نظرات کاربران