در حال بارگذاری ...
بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

روز پنجم جشنواره و روند افزایشی استقبال تماشاگران

با گذشت چهار روز از بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک ونوجوان با استقبال چشمگیر تماشاگران همراه بود به طوری که در اجراهای پلاتو تماشاگران تا چند قدمی بازیگران روی زمین به تماشای نمایش ها نشستند

به گزارش تئاتر همدان-در چهارمین روز جشنواره نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» به نویسندگی و کارگردانی اسداله اسدی از اصفهان در بخش مسابقه تئاتر ایران به مدت 65 دقیقه در سالن اصلی آوینی اجرا می شود.
 «شب اسرارآمیز»اثری از عبد آتشانی از تهران در سالن اصلی بوعلی اجرا می شود  و «شینگ، شنگ شو» نام تئاتری است که در روز چهارم اجرا ها در پلاتوی بوعلی به کارگردانی مارگا کوپ به روی صحنه می رود.
پلاتوی عبادی در این روز پذیرای نمایش «دشمن خدا» اثری از عمادالدین رجب لو از گرگان است که به صورت میهمان در جشنواره اجرا خواهد شد.
« نصفه گوش » به نویسندگی هرما عاشیروف و کارگردانی الیاس دوردیف از ترکمنستان در سالن فجر، « دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده »کاری از حامد ترابی از همدان در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر نمایش های این روز خواهد بود.
« افسانه دیگ و کدو »اثری از هوشیاری و اسدی مرام ، « سیاره فتالاموس »به کارگردانی بهداد بلیغ فر ، « آش مهربانی» کاری از زهرا مریدی و « یک میهمانی ساده » اثری از مهدی حبیبی چهار نمایش خیابانی روز چهارم است که همچون روزهای گذشته در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می شود.
در این روز کارگاه هنینگ فن گاف از کشور آلمان  با موضوع « ادبیان نمایسی برای نوجوانان – نقش متون نوشتاری در تئاتر» و کارگاه « مشق اکسیر » با تدریس مهدیه مهدوی از ساعت 9 تا 12 صبح  در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، واقع در میدان آرامگاه باباطاهر برگزار خواهد شد.
بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 تا 15 آذر با دبیری مریم کاظمی در حال برگزاری است.




نظرات کاربران