در حال بارگذاری ...
مسوول کمیته تشریفات جشنواره

کودکان همدانی «کبوترهای صلح» به میهمانان جشنواره هدیه کردند

نقاشی‌هاى کودکانه با مضمون صلح و کبوترهاى سپید سفالى پیشکش کودکان همدان به میهمانان خارجى جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بود.

به گزارش تئاتر همدان-زینب معصومی اظهار کرد: با حضور تعدادی از خردسالان عضو مهد کودک های تحت نظارت بهزیستی در محل اسکان میهمانان جشنواره مراسمی برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مراسم کودکان همدان صلح و دوستى به میهمانان جشنواره هدیه دادند، افزود: نقاشی‌هاى کودکانه با مضمون صلح و کبوترهاى سپید سفالى پیشکش کودکان همدان به میهمانان خارجى جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بود.
وی خاطرنشان کرد: با حضور ٤٥ نفر از بچه های مهد کودک «نشاط»، برنامه خوش‌آمدگویی برای مهمانان جشنواره برگزار شد. در این مراسم خردسالان با اهدای شاخه گل به میهمانان داخلی و خارجی جشنواره خیر مقدم گفتند.
معصومی تأکید کرد: بیش از ٦٠ میهمان خارجی از کشورهای کره جنوبی، فرانسه، چین، آلمان، روسیه، استرالیا، آذربایجان، دانمارک، ترکمنستان و ایتالیا در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارند.
مسئول کمیته تشریفات جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان  خاطرنشان کرد : بازدیدها از اماکن گردشگری همدان از برنامه‌های ویژه این کمیته برای مهمانان جشنواره بود.
معصومی تصریح کرد: سعید دوستی، ابوتراب مبصرعظیمی، فاطمه شکریه، محمد عباسی ترکمان، سمیه مرادی شریف و زهرا پارچیان از اعضای کمیته تشریفات هستند که به صورت شبانه‌روزی در محل اسکان مهمانان حضور داشته و آماده پاسخگویی هستند.




نظرات کاربران