در حال بارگذاری ...
رئیس کمیته مالی و پشتیبانی عنوان کرد:

جشنواره بیست و چهارم جشنواره ای مردمی در قامت بین المللی

پختگی و با تجربه تر شدن برگزارکنندگان جشنواره و همچنین حرفه ای شدن نمایش های حاضر در بخش مسابقه همگی موجب شد تا جشنواره بیست و چهارم در ساختار، محتوا، نظارت و استقبال مردم به ویژه کودکان و نوجوانان جشنواره ای بی نظیر باشد.

به گزارش تئاتر همدان- علی مرادی نور با بیان اینکه کمیته مالی و پشتیبانی بزرگترین کمیته جشنواره است، اظهارکرد: در این کمیته بیش از ١٠٠ نفر فعالیت دارند. 
وی افزود: بهینه سازی، تعمیر و تجهیز زیر ساخت های مجتمع های فرهنگی و هنری در سطح شهر همدان و شهرستان ها، اسکان میهمانان، استعلام های مربوط به چاپ بنر ، روز نگار و ... را از چندین ماه گذشته شروع کردیم تا این جشنواره با نظم و نهایت آرامش برگزار شود.
مرادی نور با اشاره به اینکه در حبن برگزاری جشنواره نیز کمیته مالی و پشتیبانی بسیار مهم تأثیر گذار است، تصریح کرد: این کمیته در حین برگزاری جشنواره با چینش نیروهای انسانی و استفاده بهینه از منابع و پشتیبانی آنلاین از کمیته ها، ساختاری نظام مند را حاکم کرده است.
رئیس کمیته مالی و پشتیبانی بیان کرد: پختگی و با تجربه تر شدن برگزارکنندگان جشنواره و همچنین حرفه ای شدن نمایش های حاضر در بخش مسابقه همگی موجب شد تا جشنواره بیست و چهارم در ساختار، محتوا، نظارت و استقبال مردم به ویژه کودکان و نوجوانان جشنواره ای بی نظیر باشد.
وی اضافه کرد: همچنین امسال جشنواره با استقبال مردمی، صرفه جویی در هزینه ها و نظم شکل بسیار متفاوتی نسبت به جشنواره ای دیگر داشته است و همین موضوع سبب آرامش مردم، برگزار کنندگان و هنرمندان است




نظرات کاربران