در حال بارگذاری ...

همدانی‌ها در پنجمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان زاگرس درخشیدند

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان زاگرس در حالی در مجموعه فرهنگی و هنری « انتظار» شهر کرمانشاه با معرفی برترین‌های خود برگزار شد که هنرمندان همدانی در آن خوش درخشیدند.

به گزارش تئاتر همدان- مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان زاگرس در حالی در مجموعه فرهنگی و هنری « انتظار» شهر کرمانشاه با معرفی برترین‌های خود برگزار شد که هنرمندان همدانی در آن خوش درخشیدند.

در این جشنواره گروه‌های تئاتر از پنج استان کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و ایلام حضور داشتند که هنرمندان تئاتر همدان در بخش نمایش‌های خیابانی و با نمایش «ازدواج کودک» به نویسندگی و کارگردانی «سید مهرداد کاووسی حسینی» حائز رتبه شدند.

این جشنواره در قالب بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، کودک و نوجوان و مسابقه نمایشنامه نویسی برگزار شد که در نهایت و پس از بازبینی آثار و در بخش تئاتر خیابانی، جایزه سوم کارگردانی به همراه دوم بازیگری مرد به « سید مهرداد کاووسی حسینی»، سوم بازیگری زن به «مرضیه علیزاده»، تقدیر ویژه بازیگری زن به «مرجان آقانوری»، تقدیر بازیگری مرد به «سید سجاد کاووسی حسینی»، موسیقی اول به «بهزاد یوسفی» و «سینا عباسی» از همدان رسید.

در بخش نمایشنامه‎نویسی این جشنواره هم نمایشنامه «ربات و آدم»، نوشته «سید مهرداد کاووسی حسینی» موفق به کسب رتبه دوم شد.

پنجمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان زاگرس به همت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه و با همکاری سازمان‌های بهزیستی استان‌های کردستان، ایلام، همدان و لرستان و با هدف شناسایی توانمندی‌ها و استعدادهای معلولان ذهنی و جسمی- حرکتی از یکم تا چهارم دی ماه در کرمانشاه برگزار شد.




نظرات کاربران