در حال بارگذاری ...
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان خبر داد

جشنواره تئاتر «ضرب‌المثل‌های شهر من» در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری ۳۶۵ برنامه طی اوقات فراغت در همدان خبر داد و گفت: جشنواره تئاتر «ضرب‌المثل‌های شهر من» در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش همدان تئاتر، محمدرضا جوادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به برگزاری جشنواره تئاتر «ضرب‌المثل‌های شهر من» اشاره کرد و گفت: مشارکت در اجرای جشنواره‌های بین‌المللی از دیگر موضوعات مورد توجه است.

جوادی با بیان اینکه سال گذشته 320 برنامه برگزار شد که 400 هزار نفر را پوشش دادیم که امسال پیش‌بینی شده رشد 10 درصدی را داشته باشیم، گفت: اوقات فراغت وقتی خاص و مهمی است که  باید برای آن برنامه‌ریزی مانند سال تحصیلی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه چند اصل را در کانون در نظر گرفته‌ایم، بیان کرد: اصل خلاقیت، لذت و سادگی را در تمام برنامه در نظر می‌گیریم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان بیان کرد: امسال در جشنواره رضوی و پویش فصل گرم کتاب و فصل کارگاه و کلاس‌هایی در حوزه فرهنگی و هنری احکام، کاردستی و ... فعالیت خواهیم کرد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران