در حال بارگذاری ...
با صدور اطلاعیه ای توسط انجمن هنرهای نمایشی استان همدان

درگاه تئاتر همدان ، به دیده شدن بهتر هنر اهالی تئاتر کمک می کند

انجمن هنرهای نمایشی همدان با صدور اطلاعیه ای ضمن تقدیر از زحمات دوساله روح الله صالحی مدیر درگاه تئاتر همدان، ایجاد امکان ارسال اخبار توسط هنرمندان را به دیده شدن بهتر مهم خواند که این امر به حضور فعالانه هنرمندان برای پوشش سریع اخبارمجموعه اهالی تئاتر استان را مهم کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش همدان تئاتر- انجمن هنرهای نمایشی همدان با صدور اطلاعیه ایی از پوشش رسانه ای و اختصاص درگاه تئاتر استان همدان در زیر مجموعه ایران تئاتر در دو سال فعالیت هیأت  رئیسه تقدیر کرد.

هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی همدان، با تشکر از زحمات دو ساله روح الله صالحی، مدیر درگاه تئاتر همدان به منظور ارسال به موقع و مدیریت آگاهانه درگاه خبری همدان تئاتر، ایجاد امکان  ارسال مستقیم مطالب تئاتری و خبرنگار شدن مجموعه اهالی تئاتر استان همدان برای پوشش بهتر و سریع اخبار حوزه تئاتر استان را اقدامی شایسته تقدیر خواندند.

لازم به یاد آوری است از این پس هنرمندان تئاتر استان می توانند نقدها و نظرات شان پیرامون تئاتر استان همدان در درگاه همدان تئاتر به آدرس http://hamedan.theater.ir   بارگزاری نمایند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران