در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی شهر خنده

نمایش« نوشته های یک دختر نوجوان» در اسدآباد به روی صحنه می رود

نمایش« نوشته های یک دختر نوجوان» به  نویسندگی نرگس گوهری و کارگردانی علی گوهری کاری از گروه نمایشی شهر خنده از ۲۰ الی ۲۲ مرداد ساعت ۱۸ در تالار نمایش شهر اسدآباد به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر همدان- نمایش« نوشته های یک دختر نوجوان» به  نویسندگی نرگس گوهری و کارگردانی علی گوهری کاری از گروه نمایشی شهر خنده از 20 الی 22 مرداد ساعت 18 در تالار نمایش شهر اسدآباد به روی صحنه می‌رود.

«نوشته های یک دختر نوجوان» پیرامون مشکلات زندگی یک نمایشنامه نویس است. دختر نوجوان براثر اعتیاد پدرش وارد فروشندگی مواد مخدر برای تأمین زندگی خانواده می شود چون مادرش سرطان دارد  ...

علی گوهری، نیلوفر رستمی، نرگس گوهری، بیتا حیدری، نرگس رستمی، الینا گوهری و آتنا عسگری به عنوان بازیگر در نمایش« نوشته های یک دختر نوجوان» حضور دارند . مریم نجفی طراحی گریم و لباس و هم چنین میثم جهانی موسیقی نمایش و محمدرضا قهرمانی طراحی نور را برعهده دارد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران