در حال بارگذاری ...
در نشست اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان طرح شد

ساخت پلاتوی تئاتر مهم‌ترین خواسته هنرمندان تئاتر همدان است

در نشست هنرمندان استان با معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان، که هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی و نصرالله عبادی، احمد بیگلریان و سیدمحمد جواد کبودرآهنگی  به عنوان پیش کسوتان تئاتر استان حضور داشتند مهم ترین نیاز تئاتر همدان، با توجه به میزبانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، ساخت پلاتوی مرکزی همدان عنوان شد.

به گزارش همدان تئاتر، نشست اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان به منظور بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی هنر استان برگزار شد

 

در این نشست که هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی و نصرالله عبادی، احمد بیگلریان و سیدمحمد جواد کبودرآهنگی  به عنوان پیش کسوتان تئاتر استان حضور داشتند مهم ترین نیاز تئاتر همدان، با توجه به میزبانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، ساخت پلاتوی مرکزی همدان عنوان شد.

 

سهراب نیک فرجاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با اعلام این نیاز گفت: در چند سال اخیر با ترافیک و ماهای پیک اجرای تئاتر در سطح شهر همدان روبه رو بوده ایم. از آن جایی که رویکرد مرکز هنرهای نمایشی ایران بر محوریت اجراهای عمومی است نیاز به ساخت پلاتوی مجهز، جهت اجراهای تئاتر در مجموعه تئاتر شهر همدان بیشتر از پیش احساس می شود.

 

سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز در این نشست از تشکیل کمیته ای در استانداری برای پیگیری وحل مشکلات انجمن های فرهنگی هنری خبرداد و گفت: برای پیگیری مطالبات و اقدامات مورد تقاضای اصحاب فرهنگ و هنر، در زیرمجموعه کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کمیته ای تشکیل شده و موارد اجرایی آن از طریق دفتر امور اجتماعی و فرهنگی پیگیری خواهد شد.




نظرات کاربران