در حال بارگذاری ...
جواد مستخدمی عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی همدان انتخاب شدند

جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر به همدان تئاتر گفت: رای‌گیری انتخاب اعضاء هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه همدان در مجموعه تئاتر شهر همدان  برگزار شد.

به گزارش همدان تئاتر، جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر به همدان تئاتر گفت: رای‌گیری انتخاب اعضاء هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه همدان در مجموعه تئاتر شهر همدان  برگزار شد.

 

مستخدمی در ادامه با بیان این که این انتخابات با حضور اعضاء 21 گروه ثبت شده در این استان برگزار شد، افزود: در مجموع در استان همدان  121 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در روز رای‌گیری 84 نفر پای صندوق حاضر شده و از میان 7 کاندیدای حاضر اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه همدان را انتخاب کردند.

 

عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران ادامه داد: پس از شمارش آراء از میان 7 کاندیدای حاضر، نهایتا محسن پورقاسمی با 58 رأی، محمود غفاری با 53 رأی، کیانوش بهروزپور با 43 رأی، فرهاد لباسی و مزدک میهمنی مشترکاً 42 رأی  به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره این انجمن انتخاب شدند.

 

مسنخدمی در پایان خاطر نشان کرد: هم چنین در این انتخابات سعید باغبانی نیر با 40 رأی و نوشین بیگلریان با 36 رأی نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران