در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی سایه

نمایش «قافله سالار» در همدان به صحنه می رود

نمایش «قافله سالار»  نمایشی عاشورایی است که از انتقال کاروان اسرای کربلا به شام و رسیدن به دیری و دیدار راهب مسیحی با سر مبارک امام حسین (ع) و...  حکایت می‌کند و یکی از ۲۶ آثاری صحنه‌ای و خیابانی است که توسط هیأت انتخاب هشتمین دوره تئاتر «صاحبدلان» برای اجرای عمومی در هشتمین سال برگزاری این دوره ی همایشمعرفی شده است.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش «قافله سالار» به نویسندگی حسین صفی و کارگردانی کیانوش بهروز پور کاری از گروه نمایشی سایه از 7  تا 17 آبان ساعت 17:30 در مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود.

نمایش «قافله سالار»  نمایشی عاشورایی است که از انتقال کاروان اسرای کربلا به شام و رسیدن به دیری و دیدار راهب مسیحی با سر مبارک امام حسین (ع) و...  حکایت می‌کند و یکی از 26 آثاری صحنه‌ای و خیابانی است که توسط هیأت انتخاب هشتمین دوره تئاتر «صاحبدلان» برای اجرای عمومی در هشتمین سال برگزاری این دوره ی همایش معرفی شده است.

حسین حمزه‌ای، مهدی کوثری یگانه، سید مهردادکاوسی، صبا خوشیاری و کیانوش بهروزپور بازی می‌کنند و علاوه بر آنها محمد بهروزپور، نگین حسینی به عنوان بازیگر در نمای «قافله سالار » حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران