در حال بارگذاری ...
برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛

هیأت انتخاب به تماشای نمایش برگزیده جشنواره تئاتر استان همدان نشستند

 افشین خورشید باختری، سهراب سلیمی و محسن علیخانی؛ اعضای هیأتانتخاب نمایش های منتخب و معرفی شده استان های کشور به دبیرخانه  سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، با حضور در شهر کبودرآهنگ به تماشا و ارزیابی نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی مهدی نصراللهی نشستند.

به گزارش همدان تئاتر،  افشین خورشید باختری، سهراب سلیمی و محسن علیخانی؛ اعضای هیأت انتخاب نمایش های منتخب و معرفی شده استان های کشور به دبیرخانه  سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، جمعه 13 مهرماه با حضور در شهر کبودرآهنگ به تماشا و ارزیابی نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی مهدی نصراللهی نشستند.

نمایش «پلی از جنس شیشه» درامی اجتماعی است و به معضل بیماران مبتلا به ایدز در موارد خاص می‌پردازد. این نمایش نقدی اجتماعی به تعصب کورکورانه به حوادث ناگواری است که در بطن جامعه رخ می‌دهد و زنان بی‌دفاع را دچار فروخوردگی و پنهان کاری‌های عمدتا اسفناک می‌کند.  

منیر السادات قاضی زاده، سیما لاهوتی، سمانه قصابانی و مهدی نصراللهی بازیگران این نمایش هستند. علیرضا فکری راد نور و صدا و علیرضا افشاری طراحی صحنه و بهروز اصلانی اجرای دکورنمایش «پلی از جنس شیشه» را برعهده دارند.

لازم به ذکر است دو نمایش، به عنوان نمایش های برگزیده  سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان ، جهت بررسی به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد که با تشخیص محمود غفاری نمایش« بیداری خانه نسوان»  ، هیأت انتخاب فیلم نمایش  را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران