در حال بارگذاری ...
کارشناس تئاتر استان همدان اعلام کرد

21 گروه نمایشی در استان همدان ثبت شدند

تا پایان سال گذشته از مجموع ۷۸۱ گروه نمایشی ثبت شده در کشور، استان همدان با ثبت ۲۱ گروه در جایگاه هفدهم بیشترین گروه های ثبت شده قرار دارد.

به گزارش همدان تئاتر، کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اعلام این که در ادامه برنامه استقرار گروه های نمایشی کشور به استقرار مبتنی بر ظرفیت فیزیکی هر شهرستان باید توجه کنیم و گفت:  تا پایان سال گذشته از مجموع 781 گروه نمایشی ثبت شده در کشور، استان همدان با ثبت 21 گروه در جایگاه هفدهم بیشترین گروه های ثبت شده قرار دارد.
حسین صفی افزود: در این میان استان خوزستان با 74 گروه ثبت شده رتبه اول را دارد و کهکیلویه و بویراحمد با 4 گروه کمترین گروه ها را ثبت کرده است.
کارشناس تئاتر استان همدان با اعلام  این که هم چنان پیگیر ثبت گروه های استان همدان هستیم که حائز شرایط لازم برای  ثبت در سامانه استقرار گروه های نمایشی هستند .
حسین صفی در پایان با اعلام این که هیأت رئیسه جدید انجمن باید با تشویق گروه های باقی مانده، مباحث محل اجرا و تمرین گروه ها را پی‌گیری نمایند تا با استقرار منطقی و متناسب با ظرفیت هر شهر و شهرستان از تمامی امکانات تئاتر استان برای ارتقاء سطح اجراهای نمایشی بهره ببرند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران