در حال بارگذاری ...
در هشتمین همایش سراسری تئاتر صاحبدلان

نمایش« آژیرک های قرمز» در همدان به روی صحنه می رود

نمایش« آژیرک های قرمز» منتخب هشتمین همایش تئاتر صاحبدلان، به نویسندگی و کارگردانی فواد ابراهیمیان کاری از گروه نمایشی صورتک از تاریخ ۹ الی ۲۴ آبان ساعت۱۷:۳۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش« آژیرک های قرمز» منتخب هشتمین همایش تئاتر صاحبدلان، به نویسندگی و کارگردانی فواد ابراهیمیان کاری از گروه نمایشی صورتک از تاریخ 9  الی 24 آبان ساعت17:30 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود.

نمایش« آژیرک های قرمز» در یک خانه قدیمی در همدان اتفاق می افتد، که در دوران جنگ چند خانواده جنگ زده با قومیت های متفاوت در آن اسکان داده شده اند و در این شرایط اتفاقاتی برای خانواده ها می افتد...

مرضیه درخشان نیا، سعید مسکنی، مصطفی چیت ساز، سجاد کرمی، رضا افشار، محبوبه امید مهر، سولماز صداقت خواه، حسام الدین شهیدی همدانی، نسرین قره خانلو، فاطمه پیله ور، نگار زارعی، شهروز طالب ظهوری، سید جواد میرزایی، محمد عرب پور، نگین چراغی، مهدیس احمدی، عطیه بهرامی، فاطمه نوری، وحید نظری، فائزه اسدی و نیما قیاسوند به عنوان بازیگر در نمایش« آژیرک های قرمز» حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران