در حال بارگذاری ...
مدیرعامل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان کشور

تئاتر می‌توانند خلاء های موجود در فکر و ذهن کودکان را رفع کنند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان این که هنر نمایشی و برگزاری جشنواره‌هایی نظیر تئاتر کودک، تجلی امید به آینده است که نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، گفت: زندگی شاد کودک یعنی تعالی جامعه و تعالی جامعه یعنی نزدیکی به جامعه پویا و سرزنده.

به گزارش تئاتر همدان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان این که هنر نمایشی و برگزاری جشنواره‌هایی نظیر تئاتر کودک، تجلی امید به آینده است که نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، گفت: زندگی شاد کودک یعنی تعالی جامعه و تعالی جامعه یعنی نزدیکی به جامعه پویا و سرزنده.

فاضل نظری  در مراسم آغاز به کار بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با بیان اینکه شعار امسال جشنواره «کودک و حقوق اجتماعی؛ کودک و حقوق شهروندی» است، اظهار کرد: یکی از حق کودکان آموختن است.

وی با بیان اینکه کودکان حق دارند زندگی کردن را بیاموزند چراکه داشتن مهارت زندگی اهمیت دوچندان دارد، ادامه داد: مهارت نه گفتن و کنترل خشونت یکی از این مهارت‌هاست که باید به آن توجه شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان اینکه کودکان ظرفیت تعالی جامعه هستند خاطرنشان کرد: هنرهای نمایشی می‌توانند خلاءهای موجود در فکر و ذهن کودکان را رفع کنند.

وی با بیان اینکه هنر نمایشی و برگزاری این جشنواره‌ها تجلی امید به آینده است که نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، گفت: زندگی شاد کودک یعنی تعالی جامعه و تعالی جامعه یعنی نزدیکی به جامعه پویا و سرزنده.

نظری یادآور شد: باید برای آموزش کودکان دغدغه‌مند بود چراکه برای آموزش این قشر باید نگاه تازه‌ای داشت و در این مسیر گام برداشت.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران