در حال بارگذاری ...
به مناسبت جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان صورت گرفت

اجرای نمایش‌های کودکانه در حاشیه شهر همدان

به مناسبت آغاز بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مراسم جشن و شادی در مدارس حاشیه شهر همدان برگزار شد. دانش‌آموزان در مدارس شهید صدیقه عابدی(فقیره) از ساعت ۸ تا ۹ صبح، شهید صدقی(حصار اسلامشهر) از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۰:۱۵ صبح و شهید خورشیدپور(حصار اسلامشهر) از ساعت ۱۰ تا ۱۱ میزبان سفیران شادی جشنواره بودند.

به گزارش همدان تئاتر،  به مناسبت آغاز بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مراسم جشن و شادی در مدارس حاشیه شهر همدان برگزار شد.

 دانش‌آموزان در مدارس شهید صدیقه عابدی(فقیره) از ساعت 8 تا 9 صبح، شهید صدقی(حصار اسلامشهر) از ساعت 9:15 تا 10:15 صبح و شهید خورشیدپور(حصار اسلامشهر) از ساعت 10 تا 11 میزبان سفیران شادی جشنواره بودند.

عمو صفا، سفیر شادی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و گروه گیگیلی‌ها مجری برنامه در این مدارس بودند.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از 28 آبان‌ماه تا 4 آذرماه و با شعار «کودک و حقوق اجتماعی» و «کودک و حقوق شهروندی» در همدان می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران