در حال بارگذاری ...
توسط گروه هناسه

نمایش کافه سایه در نهاوند به روی صحنه می رود

نمایش «کافه سایه» به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی حسین رنجبر از ۱۰ الی۱۳  آذر ماه ساعت ۱۵:۳۰ در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند به روی صحنه می‌رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش «کافه سایه» به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی حسین رنجبر از 10 الی13  آذر ماه ساعت 15:30 در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند به روی صحنه می‌رود.

 

رضا در شرکت پدر المیرا کار می کند واطلاع پیدا می کند که در شرکت کارهایی غیر قانونی اتفاق می افتد.  رضا با اسناد این ماجرا فرار می کند و بعد از سه ماه به خواسته المیرا به کافه ستاره می آید و با او صحبت می کند.

در صحنه بعد ماجرا به سال های دورتری می رود و اتفاقات در دهه سی  یا چهل رخ می دهد. در این صحنه دو قداره کش پیرامون کشتن یک نفر صحبت می کنند. فردی که به دست اصغر کشته شده و حال اصغر وجدانش بیدار شده و دیگر نمی خواهد به کشتار و یا به قول خود سفره کردن شکم مردم ادامه دهد، چرا که صحبت هایی از زبان مقتول در هنگام مرگ شنیده که مدت هاست سوهان روحش شده است.

در قسمت دیگر کار ماجرا باز به سال های عقب تر می رود و زمان قاجار بازگو می شود که حاجب میرزا؛ پدر ملک خاتون به او می گوید اسنادی در دست شازده است که باید بازگردانده شود. شازده همسر ملک خاتون است که مدتیست متواری شده و اکنون به حیله حاجب میرزا و به دست و عشوه ملک خاتون قرار است بار دیگر به دام بیافتد.

 

حمید رضا سیاهوشی، همایون بیجنوند، فاطمه زمانیان، ناهید بیجنوند و دلارام کریم پوریان به عنوان بازیگر در نمایش« کافه سایه» حضور دارند.

نزهت عطاری منشی و دستیار صحنه، مریم میرزایی مدیر صحنه، محمد سلگی و مجید فریادرس دستیاران کارگردان این نمایش را برعهده دارند،  موسیقی نمایش«کافه سایه»  برعهده ایمان سیف و دلارام کریم پوریان گریم را اجرا می کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران