در حال بارگذاری ...
اجرایی ویژه کودکان و نوجوانان

«من و مادر بزرگه» در همدان به صحنه می رود

ﻤﺎﯾﺶ« من و مادربزرگه» نوشته ی ﻋﺒﺎس دوﺳﺖ ﻗﺮﯾﻦ و کارگردانی رضا روان از ۱۷ الی۳۰ آذر ساغت ۱۶:۳۰ در مجوعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، ﻧﻤﺎﯾﺶ« من و مادربزرگه» نوشته ی ﻋﺒﺎس دوﺳﺖ ﻗﺮﯾﻦ و کارگردانی رضا روان از 17 الی30 آذر ساغت 16:30 در مجوعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود.

 

 مینا ، دختربچه ای تنهاست که پدر و مادرِ شاغلش او را نزد پدر بزرگ و مادربزرگش می گذارند.مینا از عروسک های عینی و ذهنی خود خسته می شود و به پیش نهاد مادربزرگش مبنی بر بازیِ قایم باشک پاسخ مثبت می دهد . هنگامی که مینا چشم می گذارد ، مادربزرگ می‌خواهد در جا رخت خوابی پنهان شود که بالش ها روی سرش می ریزند و مادربزرگ از دنیا می رود. فرشته ها مادربزرگ را به آن دنیا می برند. از این بخش نمایش به بعد قرار می‌شود که پدربزرگ ، نگه داری از مینا را بر عهده بگیرد که در این جا تنهایی های مینا و عدم توجه پدربزرگ به او را شاهد خواهیم بود .

شهرام صمدی نیا، ﻣﯿﻨﺎ ﺣﻘﯿﻘﯽ، ﺳﯿﻤﺎ ﻻهوﺗﯽ، دﻧﯿﺎ ﻧﻮرﺑﺨﺶ و ﻣهسا ﭘﻮرﭘﺮواﻧﻪﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺎزﯾﮕﺮ ﺣﻀﻮر دارﻧﺪ و آهنگسازی برعهدی محمد مهدی فتحی است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران