در حال بارگذاری ...
توسط گروه سوشیانس

نمایش« رویای بافتنی» در همدان به صحنه می رود

نمایش« آرزوهای بافتنی» به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و به کارگردانی هادی لایقی کاری از گروه نمایشی سوشیانس از تاریخ ۱۱ الی ۳۰ آذر در سه سانس  ۹  و ۱۰ و ۱۱ صبح در تالار فجر همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر همدان، نمایش« آرزوهای بافتنی» به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و به کارگردانی هادی لایقی کاری از گروه نمایشی سوشیانس از تاریخ 11 الی 30 آذر در سه سانس  9  و 10 و 11 صبح در تالار فجر همدان به روی صحنه می رود.

این نمایش با بازی خاله بافتنی و پنج کلاف رنگی سبز و قرمز و آبی و قهوه ای و خاکستری و بازی دوکودک در نمایش که کلاف های رنگی بخاطر رنگ خاکستری   با او بازی نمی کنند و در صدد اذیت کردن کلاف خاکستری هستند که با نصیت های و پند های خاله بافتنی این لجاجت ها و قصد ورزی ها منجر به دوستی و همچنین بافتن آرزوهای کلاف خاکستری منجر می شود و با طراحی دکور خلاقانه و طراحی نور و لباس فضای کودکانه را تشکیل می‌دهد.

شیما عزیزیان، زهرا مهرابی، شهرام نادری،  شیوا امینی،غزال طالبی، فاطیما بابایی و  سمیه عزیزیان بازیگران نمایش « آرزوهای بافتنی» هستند.

دستیار کارگردان منیر سادات  قاضی زاده،آهنگساز مهدی فتحی، طراح دکور کبرا مالمیر، طراح لباس مهتاب ممولر، طراح پوستر امید خدابنده لو و هادی لایقی، طراح نور حسن کوثری با نماش« رویای بافتنی» هم کاری می‌کنند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران