در حال بارگذاری ...
با اجرای سیار نمایش عروسکی

نمایش «عصای جادویی» در سطح استان همدان اجرا می شود

نمایش عروسکی«عصای جادویی» به نویسندگی سامان محمدی و به کارگردانی زیبا عبدی  از ۷ الی ۳۰ دی ماه   ساعت ۸:۳۰  و ۱۰ صبح به صورت کارناولی در مدارس و کانون های پرورشی کودکان و نوجوانان استان همدان به روی صحنه می رود.

 به گزارش تئاتر همدان، نمایش عروسکی«عصای جادویی» به نویسندگی سامان محمدی و به کارگردانی زیبا عبدی  از 7 الی 30 دی ماه   ساعت 8:30  و 10 صبح به صورت کارناولی در مدارس و کانون های پرورشی کودکان و نوجوانان استان همدان به روی صحنه می رود.

این نمایش مفاهیم دفاع مقدس رابا تلفیق  نمایش عروسکی میله ای و ماسک و تن پوش  اجرا شده است در نمایش« عصای جادویی» مانا پور اسد، شیما عزیزیان، هانیه فرهادی، فاطمه نوری ، سوفیا بختیاری و میترا مولایی به عنوان بازیگر و عروسک گردان حضور دارند.

آهنگسازی نمایش«عصای جادویی» برعهده سعید شادفر و نورپردازی و جلوه های ویژه را مجتبی جوادی شعار و صداگذاری را سارا خسرو بیگی برعهده دارد




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران