در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان خبر داد:

دومین جشنواره اتود نمایشی برگزار می شود

 این جشنواره در دو بخش هنرجویان و هنرمندان اجرا می شود و از امروز تا پنجم بهمن متقاضیان فرصت دارند برای حضور در این رویداد هنری ثبت نام کنند.

به گزارش همدان تئاتر، کیانوش بهروزپور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان، با اعلم خبر برگزاری دومین جشنواره اتود نمایشی گفت:  این جشنواره در دو بخش هنرجویان و هنرمندان اجرا می شود و از امروز تا پنجم بهمن متقاضیان فرصت دارند برای حضور در این رویداد هنری ثبت نام کنند. 
بهروزپور فزود: شرکت در این جشنواره محدودیتی ندارد و تمام فعالان عرصه تئاتر در سراسر استان همدان می‌توانند در جشنواره «اتود» شرکت کنند.

وی با بیان اینکه «اتود» فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای تازه نفس و جوان است افزود: هنرمندان بزرگی از دل این گونه جشنواره ها بیرون آمده و تئاتر ایران را به سمت و سوی رشد برده‌اند. 
رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان خاطرنشان کرد: اجرای جشنواره به لحاظ تداخل با ایام فاطمیه و حفظ حرمت دخت گرامی نبی اکرم (ص) به 25 بهمن ماه موکول شده و جشن پایانی در این روز برگزار می‌شود. 
وی گفت: با نظر هیات داوران در هر بخش از جشنواره «اتود» سه اثر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی می شوند. 
از تابستان سال گذشته تا کنون در حدود یکصد هنرجو دوران مقدماتی بازیگری را در آموزشگاه های تئاتر و سینمایی همدان سپری کرده اند. 
 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران