در حال بارگذاری ...
روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی همدان

فراخوان سومین دوره تئاتر خیابانی شرهانی به میزبانی ایلام اعلام شد

گاه شمار جشنواره  تئاتر خیابانی شرهانی نشان می دهد که آخرین مهلت شرکت در این جشنواره  هجدهم بهمن ماه است  و اعلام نهایی آثار پذیرفته شده بیست و سوم بهمن ماه خواهد بود

به گزارش تئاتر همدان، فراخوان سومین دوره تئاتر خیابانی شرهانی به میزبانی ایلام اعلام شد.

روابط عمومی  انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با اشاره به این که سومین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی به صورت ملی برگزار می شود، اعلام کرد: جشنواره به صورت رقابتی و با موضوع ایثار و شهادت برگزار می شود و در بخش های کارگردانی، طرح و ایده، بازیگری زن و بازیگری مرد، بنا بر صلاح دید هیئت داوران از نفرات اول تا سوم با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیر به عمل می آید.

  بر اساس موافقت اداره کل هنرهای نمایشی یک اثر برگزیده جشنواره به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاترفجر و هم چنین یک اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهد شد و باتوجه با رایزنی های این دبیرخانه چند اثر به جشنواره های مختلف(سوره ماه، شهروند لاهیجان، ایثار...) معرفی خواهند شد که اطلاعات رسمی آن متعاقبا اعلام می شود.

گاه شمار جشنواره  تئاتر خیابانی شرهانی نشان می دهد که آخرین مهلت شرکت در این جشنواره  هجدهم بهمن ماه است  و اعلام نهایی آثار پذیرفته شده بیست و سوم بهمن ماه خواهد بود.

 

سومین جشنواره ملی شرهانی به میزبانی دهلران اسفندماه امسال برگزار می شود.

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران