در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی عرفان

 نمایش «زندگی زیباست» در ملایر به روی صحنه می رود

 نمایش «زندگی زیباست» به نویسندگی و کارگردانی بهرام حاج علی اکبری کاری از گروه نمایشی «عرفان»از ۲۱ الی ۲۴ اسفند ساعت ۱۷  در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش «زندگی زیباست» به طراحی و کارگردانی بهرام حاج علی اکبری کاری از گروه نمایشی «عرفان»از 21 الی 24 اسفند ساعت 17  در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «زندگی زیباست » تلاش دارد امید به آینده را در بیننده تقویت کرده و یاس و نامیدی را کاهش دهد و جلوه ای از تلاش و تعاون و همکاری را به زیبایی نمایش دهد. محور اصلی کار زن نابینایی است که با نا امیدی زندگی را سپری می کند و به وسیله هم نوعان خود به درجه ای می رسد که می گوید زندگی زیباست و هدف از اجرای این نمایش، ارتقای سطح امید و امیدواری در جامعه است. 

عاطفه جوکار، محمدحسن روستایی، مرجان سعدی، صبا ستایش، یاسمن شاهسوند، هانیه فورانی، مینا خانی، محمد صالح ساریخانی و طاها کلهر  در این نمایش حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران