در حال بارگذاری ...
به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه

نقال همدانی در مسکو به اجرای نقالی پرداخت

سید مهرداد کاووسی حسینی نقال همدانی به دعوت دکتر سفارت جمهوری اسلامیایران در روسیه در دو شهر مسکو  برای علاقمندان هنر ایرانی  از اول فروردین ساعت ۱۷ به وقت مسکو در در محل موزه دولتی تریتیاکف روسیه   به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش همدان تئاتر، سید مهرداد کاووسی حسینی نقال همدانی به دعوت دکتر سفارت جمهوری اسلامیایران در روسیه در دو شهر مسکو  برای علاقمندان هنر ایرانی  از اول فروردین ساعت 17 به وقت مسکو در در محل موزه دولتی تریتیاکف روسیه   به اجرای برنامه پرداخت.

در این مراسم که با استقبال گسترده اصحاب فرهنگ و هنر روسیه برگزار شد ابتدا دانشجویان زبان فارسی در برنامه ای نمایشی سفره هفت سین ایرانی را تزیین کردند و خانم ماریا گن در   خصوص ویژگیهای نمادین  عناصر تشکیل دهنده سفره هفت سین توضیحاتی داد.

مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه طی سخنانی نوروز را جشن ملی و نماد پیوستگی و وحدت ایرانیان عنوان کرد و روند روابط ایران و روسیه را رو به توسعه دانست.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران