در حال بارگذاری ...
در آیین پایانی سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم خوزستان

هنرمند همدانی درخشید

بر اساس آرای هیأت داروان سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم خوزستان متشکل از احمد جولایی، اسماعیل مجللی، رضا خدام سیدالشهداء، ابراهیم نصرالهی و میثم خندانی،  برگزیدگان این دوره از همایش با آرای هیئت داوران توسط اسماعیل مجللی نماینده هیئت داوران اعلام شدند. که در بخش نقالی، رتبه نخست شامل تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی به سیدمهرداد کاووسی از استان همدان اهداء شد.

به گزارش همدان تئاتر، بر اساس آرای هیأت داروان سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم خوزستان متشکل از احمد جولایی، اسماعیل مجللی، رضا خدام سیدالشهداء، ابراهیم نصرالهی و میثم خندانی،  برگزیدگان این دوره از همایش با آرای هیئت داوران توسط اسماعیل مجللی نماینده هیئت داوران اعلام شدند. که در بخش نقالی، رتبه نخست شامل تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی به سیدمهرداد کاووسی از استان همدان اهداء شد.

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین‌های نمایشی محرم استان خوزستان به صورت مجازی در سه بخش شبیه خوانی،نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور از ۱۱ الی ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران