در حال بارگذاری ...

هنرمندان انقلاب در همدان تجلیل شدند

حمیدرضا رضایی‌مجد( عمو حمید)، نیما بیگلریان، سعید باغبانی و مصطفی بیگی تجلیل شدند.

گردهمایی هنرمندان و انقلاب اسلامی همدان در مجتمع شهید آوینی برگزار شد

به گزارش تئاتر همدان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در سخنانی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب، کار در زمینه فرهنگ را مشکل و در عین حال شیرین دانست.  داود ابوترابی گفت: سختی کار در حوزه فرهنگ به خاطر حساس بودن کار فرهنگی است و شیرینی آن از جهت تلاشی است که برای ارتقای فرهنگ انجام می‌گیرد.

 وی کار در وزارت ارشاد را متفاوت از دیگر دستگاه‌ها دانست و افزود: اهالی فرهنگ عزیزانی هستند که در عین حال نخبگان کشور هم هستند. این افراد در حوزه‌های مختلف از نوشتن و انتشار کتاب تا فعالیت در بخش‌های سینما، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی برای ارتقای فرهنگ زحمت می‌کشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت ارشاد نسبت به دیگر ادارات منابع مالی و انسانی کمتری دارد گفت: علی‌رغم بسیاری از ناملایمات سعی کرده‌ایم خدمات فرهنگی ارائه دهیم و ارزش‌های اسلامی و انسانی را بیش از پیش نشر دهیم.

 ابوترابی در پایان عملکرد اداره فرهنگ شهرستان را مناسب توصیف کرد و گفت: در زمینه برگزاری جشنواره‌های فیلم و تئاتر و همچنین نمایشگاه‌های کتاب و نیز همایش‌هایی همچون گرامیداشت هزارمین سال تولد میرسید علی همدانی عملکرد مناسبی داشته‌ایم.

در بخش تئاتر، حمیدرضا رضایی‌مجد( عمو حمید)، نیما بیگلریان، سعید باغبانی و مصطفی بیگی تجلیل شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران