در حال بارگذاری ...

دو اثر از همدان به جشنواره عروسکی تهران- مبارک راه یافت

دو اثر از همدان در بخش بازخوانی طرح های نمایشی شانزدهمین جشنواره جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک انتخاب شدند

دو اثر از همدان در بخش بازخوانی طرح های نمایشی  شانزدهمین جشنواره جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک انتخاب شدند.

به گزارش تئاتر همدان - دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک تعداد متون و طرح های رسیده به دبیرخانه را 271 اثر اعلام کرد که از آن میان 94 متن و طرح پیشنهادی در حوزه تئاتر کودک ، 147 متن و طرح برای عموم مخاطبان و بزرگسالان و 30 اثر بدون دسته بندی گروه سنی مخاطب بوده اند.

در این اطلاعیه تعداد متن و طرح رسیده از شهرهای مختلف کشور 108 اثر و از تهران 163 اثر اعلام شده است. از بین طرح های شهرستان 52 اثر برای مخاطب کودک ، 47 اثر برای مخاطبان بزرگسال هستند.

هیات انتخاب شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک متشکل از خانم‌ها آزاده پورمختار، زهرا صبری و آزاده انصاری و آقایان حمید جبلی و عطاالله کوپال پس از بررسی 271 متن و طرح رسیده به دبیرخانه 64 اثر را برای شرکت در مرحله‌ی دوم انتخاب که در اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، معرفی کرده است

در بخش شهرستان ها دو طرح نمایش عروسکی از همدان مورد پذیرش بازخوانان قرار گرفته است

1 . نمایش اکو نویسنده شیما شادمانی کارگردان امید انصاری از همدان

2.نمایش توتک نویسنده محسن پورقاسمی کارگردان محسن پورقاسمی از همدان


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران