در حال بارگذاری ...
با دعوت از دو هنرمند همدانی

اشتارک اشتوک میزبان همدانی‌ها می‌شود

بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر اشتوک اشتوک (starke stucke)در حالی از ۱۲ مارس تا ۲۲ مارس ۲۰۱۷ در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود که دو نفر از هنرمندان همدان نیز برای حضور در این جشنواره دعوت شده‌اند.

به گزارش تئاتر همدان-در همین راستا نوشین بیگلریان مدیر کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: با توجه به تفاهم نامه کانون تئاتر کودک همدان و کمپانی FREIES THEATERHAUS فرانکفورت و بنابر دعوت گوردن واین، این دو نفر از کارگردان‌های باسابقه تئاتر کودک و نوجوان همدان برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر اشتوک اشتوک  (starke stucke) و شرکت در سمینار تئاتر کودک به شهر فرانکفورت دعوت شده‌اند.

بیگلریان افزود: در بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر اشتوک اشتوک(starke stucke) آلمان از سعید باغبانی و محسن پورقاسمی   برای حضور در این جشنواره دعوت شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر اشتارک اشتوک(starke stucke) به معنی «قطعه بزرگ» در شهر فرانکفورت آلمان، نزدیک دو دهه است که با محوریت مخاطب کودک و نوجوان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره به مدت 10 روز و از 12 مارس تا 22 مارس 2017 در شهر فرانکفورت برگزار می‌شود.

مدیر کانون تاتر کودک و نوجوانان  همدان با اشاره به تاثیرات مثبت برقراری ارتباطات بین‌المللی و شرکت هنرمندان ما در جشنواره‌های معتبر خارجی اظهارکرد: حضور هنرمندان ما نه تنها باعث افزایش دانش و تجربیات آنها شده بلکه با شناخت و آگاهی از تکنیک‌های روز تئاتر و انتقال آن به دیگر هنرمندان بومی، می‌توانیم در راستای به‌روزرسانی و پیشرفت تئاتر خود کوشا باشیم.

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران