در حال بارگذاری ...
جشنواره بومی تیرنگ برگزیدگانش را شناخت

دست پر آش باران در ساری

جشنواره بومی تیرنگ با حضور ١٦ نمایش از هنرمندان ٩ استان در دو بخش آئینی شامل آئین های عاشورایی، مذهبی و بخش خیابانی و اجراهای پژوهشی در ساری برگزار شد

اختتامیه جشنواره ی سراسری تئاتر بومی تیرنگ در ساری برگزار شد که نمایش «آش باران» نوشته و کار سید مهرداد حسینی توانست جوایزی را کسب نماید.

بر اساس آرای هیأت داوران این دوره از جشنواره که متشکل از صادق عاشورپور، جلیل فرجاد و کورش زارعی بود در بخش فضا سازی آئین های عاشورایی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را به سید مهرداد کاووسی حسینی اهدا کرد.

هم چنین در بخش بازیگری زن، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از صالحه اسدی برای نمایش آش باران تقدیر شد که  در این بخش هیچ کدام از آثار را شایسته مقام برگزیده ندانست.

در بخش بازیگری مردنیز، لوح تقدیر و جایزه نقدی به سید مهردادکاووسی حسینی برای نمایش «آش باران» از همدان تعلق گرفت. در بخش کارگردانی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به سید مهردادکاووسی حسینی برای نمایش آش باران از همدان رسید.

 

درپایان هیأت داوران در بخش آیین‌های عاشورایی، نمایش «مجلس نامه امیر کبیر» و در بخش خیابانی آیینی، نمایش «شور سما» را به عنوان نمایش‌های برگزیده به بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره معرفی کرد.

هم چنین با نظرهیأت داوران نمایش «نقش زنان در فرهنگ مازندران » به کارگردانی بهناز دوستی، به بخش جنبی جشن واره تئاتر سوره  راه یافت.




نظرات کاربران