در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال خوب تماشاگران

اجرای نمایش «من و مادربزگه» تمدید شد

ﻧﻤﺎﯾﺶ «من و مادربزرگه» نوشته ی ﻋﺒﺎس دوﺳﺖ ﻗﺮﯾﻦ و کارگردانی رضا روان ﮐﺎری از ﮔﺮوه ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﻓﺮﯾﺎد که از ٢٥ ﺗﯿﺮﻣﺎه تا ۱۳ مردادماه در تئاتر شهر همدان روی ﺻﺤﻨﻪ رفته است به دلیل استقبال خوب تماشاگران تا ۲۵ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش تئاتر همدان،ﻧﻤﺎﯾﺶ من و مادربزرگه ﺷﺎد و ﻣﻮزﯾﮑﺎل نوشته ی ﻋﺒﺎس دوﺳﺖ ﻗﺮﯾﻦ و کارگردانی رضا روان ﮐﺎری از ﮔﺮوه ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﻓﺮﯾﺎد که از ٢٥ ﺗﯿﺮﻣﺎه تا 13 مردادماه  در تئاتر شهر همدان روی ﺻﺤﻨﻪ رفته است به دلیل استقبال خوب تماشاگران تا 25 مرداد ماه تمدید شد.

مینا، دختر کوچک نمایش ، دختربچه ای تنهاست که پدر و مادرِ شاغلش او را نزد پدر بزرگ و مادربزرگش می گذارند.مینا از عروسک های عینی و ذهنی خود خسته می شود و به پیش نهاد مادربزرگش مبنی بر بازیِ قایم باشک پاسخ مثبت می دهد . هنگامی که مینا چشم می گذارد ، مادربزرگ می‌خواهد در جا رخت خوابی پنهان شود که بالش ها روی سرش می ریزند و مادربزرگ از دنیا می رود . فرشته ها مادربزرگ را به آن دنیا می برند. از این بخش نمایش به بعد قرار می‌شود که پدربزرگ ، نگه داری از مینا را بر عهده بگیرد که در این جا تنهایی های مینا و عدم توجه پدربزرگ به او را شاهد خواهیم بود.

ﻋﻠﯽ رﺿﺎ ﺳﺘﺎری آهنگ سازی نمایش را برعهده دارد و ﻣﯿﻨﺎ ﺣﻘﯿﻘﯽ، ﺳﯿﻤﺎ ﻻهوﺗﯽ، دﻧﯿﺎ ﻧﻮرﺑﺨﺶ، ﻣهسا ﭘﻮرﭘﺮواﻧﻪ، هادی ﻻﯾﻘﯽ و اﯾﺮج رﻧﺠﺒﺮ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺎزﯾﮕﺮ ﺣﻀﻮر دارﻧﺪ.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران