در حال بارگذاری ...
با حضور حسین صفی

کارگاه تخصصی کارگردانی در همدان برگزار می‌شود

حسین صفی کارشناس ارشد تئاتر، نویسنده، کارگردان و منتقد شناخته شده تئاتر است کتاب پژوهشی ناشناخته های حیوانی در درام مدرن، زنان شاهنامه (کتاب آمه)، جاده لغزنده است (نگار و نیما)، ... و اما آن شب برفی ...(نگار و نیما)، نیز در بازار کتاب موجود است.

به گزارش تئاتر همدان، انجمن تئاتر بسیج هنرمندان استان همدان، کارگاه آموزش تخصصی کارگردانی و تجزیه تحلیل متن و زیباشناسی  را زیر نظر استاد حسین صفی کارشناس تئاتر استان همدان برگزار می‌کند.

این کارگاه که یک شنبه هر هفته در مجتمع بوعلی همدان برگزار می شود ویژه هنرمندانی است که تجربه کارگردانی دارند و قرار است با اصول نوین میزانسن و کارگردانی و دراماتورژی بیش تر و تخصصی آشنا شوند.

حسین صفی کارشناس ارشد تئاتر، نویسنده، کارگردان و منتقد شناخته شده تئاتر است  و کتاب پژوهشی ناشناخته های حیوانی  در درام مدرن، زنان شاهنامه(کتاب آمه)، جاده لغزنده است(نگار و نیما)، ... و اما آن شب برفی ...(نگار و نیما)، نیز در بازار کتاب موجود است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران