در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان:

تعداد نمایش های بخش بین‌الملل بسته به کیفیت آثار است

هنوز مشخص نیست چه تعداد کار در بخش بین الملل جشنواره حضور خواهند داشت؛ زیرا تعداد آثار حاضر در این بخش بسته به کیفیت آثار خارجی متقاضی حضور در جشنواره تعیین می شود.

به گزارش تئاتر همدان، دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: تعداد نمایش هایی که به بخش بین الملل جشنواره دعوت می شوند بستگی به کیفیت آثار دارد.

مریم کاظمی درباره وضعیت بخش بین الملل این دوره از جشنواره اظهار کرد: کارهای بخش بین الملل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در دست انجام است و پیشنهادهایی که از سوی گروه های خارجی به دست مان رسیده، بررسی می شوند.

 

وی درباره تعداد آثار بخش بین الملل جشنواره بیست و چهارم تئاتر کودک و نوجوان، اظهار کرد: هنوز معلوم نیست چه تعداد کار در بخش بین الملل جشنواره حضور خواهند داشت؛ زیرا تعداد آثار حاضر در این بخش بسته به کیفیت آثار خارجی متقاضی حضور در جشنواره تعیین می شود.

 

دبیر دوره بیست و چهارم جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که آذرماه امسال در همدان برگزار خواهد شد، درباره دعوت از مدیران و هنرمندان کمپانی های خارجی تئاتر برای حضور در جشنواره گفت: هنوز تصمیمی برای دعوت از گروه یا مدیری تئاتری نداریم زیرا این دعوت زمانی اتفاق می افتد که حضور هنرمند یا مدیری خارجی در جشنواره مهم و لازم باشد.




نظرات کاربران