در حال بارگذاری ...
توسط گروه لبخند

«سبزعلی کارمند می شود» به دومین جشنواره ی ستاره های کشور راه پیدا کرد

نمایش «سبزعلی کارمند می شود» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بیگی و بازیگری سعید باغبانی نیر و مصطفی بیگی یکی از نمایش های راه یافته به بخش میان پرده ی جشنواره ستاره های کشور است که در تاریخ ۲ الی۳ آذرماه در کرمان برگزار می شود

به گزارش تئاتر همدان،  بنا بر انتخاب دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر ستاره های کشور که در کرمان برگزار خواهد شد نمایش «سبزعلی کارمند می شود» در بخش  نمایش های میان پرده کمدی  اجرا خواهد شد.

نمایش «سبزعلی کارمند می شود» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بیگی  و بازیگری سعید باغبانی نیر و مصطفی بیگی  یکی از نمایش های راه یافته به بخش میان پرده ی جشنواره ستاره های کشور است که در تاریخ 2 الی3 آذرماه در کرمان برگزار می شود.

در این جشنواره نمایش ها در 4 بخش  شامل شومنی، تقلید صدا، تقلید افکت، سایه بازی، استند آپ کمدی و نقالی طنز و هنرهای این چنینی را که یک کمدین به اجرای آن می پردازد؛ نمایش های میان پرده طنز که اصولاً با حضور دو تا چهار بازیگر برای مراسم های جنگ شادی و جشن ها با ساده ترین طراحی صحنه و آکسسوار صحنه برگزار می شود؛ نمایش های میان پرده کودک که عموماً در جشن های مهد کودک، مراسم و جنگ های شادی با شکل میان پرده طنز بر گزار می شود و نمایش های مهیج شامل: شعبده بازی، تر دستی، آکروبات و ژانگولر را ۴ بخش اصلی جشنواره برگزار می شود.

داوری این جشنواره برعهده ی امیر کربلایی زاده، حسین رفیعی و حسن ریوندی داوران بخش استندآپ کمدی؛ جواد انصافی، علی محمد رادمنش و حسین رفیعی داوران بخش نمایش میان پرده طنز؛ مجید قناد، جواد انصافی و مژگان برادران داوران بخش نمایش کودک و بهروز کریمی‌و سید علی اصغر نظام الدینی معروف به فخر الدین داوران بخش نمایش های مهیج هستند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران