در حال بارگذاری ...
در میان استقبال تماشاگران

هفت نمایش و چهار نمایش خیابانی در دومین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

در دومین روز از بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۷ نمایش صحنه ای و ۴ تئاتر خیابانی در همدان اجرا می شود.

به گزارش تئاتر همدان- در دومین روز از بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 7 نمایش صحنه ای و 4 تئاتر خیابانی در همدان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، اجراهای روز دوم نیز در سه سانس همچون روز گذشته اجرا خواهند شد؛ اما سالن کانون مهدیه و پلاتوی بوعلی نیز به سالن‌های اجرای روز دوم اضافه خواهند شد.

در سالن اصلی آوینی نمایش «سفر شادی» نوشته سحر صبا و کاری از محمدرضا مالکی از تهران و «مینیاتور»کاری از کریستف تیبالت از کشور فرانسه در بخش مسابقه بین الملل در پلاتوی تئاترشهر به روی صحنه می روند.

«بچه های خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز از اصفهان در سالن اصلی مجتمع بوعلی و "داستان کریستال" نوشته اوا پتروشکا و کارگردانی ویکتور دراگون از روسیه در پلاتو بوعلی اجرا خواهند شد.

«روزگار یک سگ » در سالن تالار فجر برای رده سنی کودکان، « هدیه کوچولو» کاری از رامین کهن در بخش تئاتر خردسال در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و "خودشکن آینه شکستن خطاست"  به نویسندگی نسا بخشی و کارگردانی فرزانه احمدی در سالن مهدیه به روی صحنه می روند.

همچنین چهار نمایش خیابانی به «آش مهربانی» به کارگردانی زهرا مریدی، «مبارک باشد» از حبیب اله ناصری، «یک میهمان ساده» اثری از مهدی حبیبی و «سیاره فتالاموس» به کارگردانی بهداد بلیغ فر، فردا در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می شوند.

گفتنی است کارگاه آموزشی «دنیای کاغذی»با تدریس گری‌فریدمن از استرالیا هم فردا از ساعت 9 تا 12 صبح در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، واقع در میدان آرامگاه باباطاهر برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران