در حال بارگذاری ...
با استقبال هنرمندان استان همدان

بیش از ٥٠ اثر به جشنواره استانی نمایشنامه‌خوانی ارسال شد

هنرمندان تا ۱۲ مرداد فرصت دارند که ۳ نسخه لوح فشرده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

به گزارش همدان تئاتر- حسین صفی، کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، با بیان اینکه مشارکت هنرمندان در برگزاری جشنواره و تعداد آثار نسبت به دوره گذشته افزایش قابل توجهی دارد؛ اظهار کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه از شهرستان‌های همدان، بهار، کبودراهنگ، تویسرکان، رزن و ملایر است.

وی با تأکید بر اینکه متون نمایشنامه‌های این جشنواره بومی بوده و از آثار نویسندگان استان است؛ تصریح کرد: اکثر شرکت کنندگان از هنرمندان و هنرجویان جوان هستند.

صفی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰  تیرماه بود که باتوجه به استقبال شرکت‌کنندگان تا ۲۵ تیر تمدید شد؛ گفت: هنرمندان تا ۱۲ مرداد فرصت دارند که ۳ نسخه لوح فشرده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل اظهار کرد: تا ١٥ مردادماه بین ۱۲ تا ۱۵ اثر برای شرکت در جشنواره انتخاب و معرفی خواهد شد.

هشتمین جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان ۱۷ و ۱۸ مردادماه در فامنین برگزار می شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران