در حال بارگذاری ...
توسط گروه سوشیانس

اجرای نمایش« رویای بافتنی» در همدان تمدید شد

نمایش« آرزوهای بافتنی» به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و به کارگردانی هادی لایقی کاری از گروه نمایشی سوشیانس از تاریخ ۱۸ الی ۲۶مرداد ساعت ۲۱ در شهر بازی رنگین کمان  به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر همدان-  نمایش« آرزوهای بافتنی» به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و به کارگردانی هادی لایقی کاری از گروه نمایشی سوشیانس از تاریخ 18 الی 26مرداد ساعت 21در شهر بازی رنگین کمان  به روی صحنه می‌رود.

این نمایش با بازی خاله بافتنی و پنج کلاف رنگی سبز و قرمز و آبی و قهوه ای و خاکستری و بازی دوکودک در نمایش که کلاف های رنگی بخاطر رنگ خاکستری   با او بازی نمی کنند و در صدد اذیت کردن کلاف خاکستری هستند که با نصیت های و پند های خاله بافتنی این لجاجت ها و قصد ورزی ها منجر به دوستی و همچنین بافتن آرزوهای کلاف خاکستری منجر می شود و با طراحی دکور خلاقانه و طراحی نور و لباس فضای کودکانه را تشکیل می‌دهد.

شیما عزیزیان، زهرا مهرابی، شهرام نادری،  شیوا امینی،غزال طالبی، فاطیما بابایی و  سمیه عزیزیان بازیگران نمایش « آرزوهای بافتنی» هستند.

دستیار کارگردان منیر سادات  قاضی زاده،آهنگساز مهدی فتحی، طراح دکورکبرا مالمیر، طراح لباس مهتاب ممولر، طراح پوستر امید خدابنده لو و هادی لایقی، طراح نور حسن کوثری با نماش« رویای بافتنی» همکاری می‌کنند.

عکاس آتلیه تخصصی زیبا پویان  جواد عافیتی و رعنا طریقتی و سارینا الیاسی، مدیر صحنه مهدی احمدی، هم چنین عوامل صحنه عوامل روژین کاظمی،عرفان گرجی،  بهزاد عسگری و فاطمه عبادی مجد هستند.

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران