در حال بارگذاری ...
توسط گروه سوشیانس

نمایش نامه « نویسنده» را در فامنین می خواند

در بخش مسابقه هشتمین جشنواره نمایشنامه خوانی استان همدان، نمایشنامه «نویـسنده » به نویسندگی احسان سمواتی و کارگردانی هادی لایقی کاری از گروه سوشیانس روز ۲۴ مرداد ساعت۱۱:۳۰ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فامنین خوانده می شود.

به گزارش تئاتر همدان، در بخش مسابقه هشتمین جشنواره نمایشنامه خوانی استان همدان، نمایشنامه «نویـسنده » به نویسندگی احسان سمواتی و کارگردانی هادی لایقی کاری از گروه سوشیانس روز 24 مرداد ساعت11:30 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فامنین خوانده میشود.

نویسنده جوانی، خاطرات یک رزمنده جهادگر را که بعد از بمباران شیمیایی دچار عارضه تنگی نفس شده است و  همسرش اورا ترک کرده می نویسد.همین رزمنده سال هاست که خود را دراتاق مطالعه  اش  مبحوس کرده است و تنها در زندگی خود دو رفیق از زمان جنگ دارد که آن دو نفر نیز در شرایط جسمانی نابه سامانی به سر می برند.


عرفان گرجی، مه سیما کلاهچی، شهرام نادری، احسان سموات و هادی لایقی به عنوان خوانشگران در نمایش «نویسنده» حضور دارند وزهرا مهرابی صحنه خوان است.

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران