در حال بارگذاری ...
در روز نخست سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان

نمایش «پلی از جنس شیشه» روی صحنه می‌رود

نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی مهدی نصراللهی از شهر کبودر آهنگ ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع آیت الله بهاری شهر بهار به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر همدان، در روز نخست سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان، نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی مهدی نصراللهی از شهر کبودر آهنگ ساعت 18:30 در مجتمع آیت الله بهاری شهر بهار روی صحنه می رود.

 

نمایش «پلی از جنس شیشه» درامی اجتماعی است و به معضل بیماران مبتلا به ایدز در موارد خاص می‌پردازد. این نمایش نقدی اجتماعی به تعصب کورکورانه به حوادث ناگواری است که در بطن جامعه رخ می‌دهد و زنان بی‌دفاع را دچار فروخوردگی و پنهان کاری‌های عمدتا اسفناک می‌کند.  

منیر السادات قاضی زاده، سیما لاهوتی، سمانه قصابانی و مهدی نصراللهی بازیگران این نمایش هستند. علیرضا فکری راد نور و صدا و علیرضا افشاری طراحی صحنه و بهروز اصلانی اجرای دکورنمایش «پلی از جنس شیشه» را برعهده دارند




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران