در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی همیشه

نمایش« تقدیری به نام مت» در شهر تویسرکان روی صحنه می رود

نمایش« تقدیری به نام مت» به نویسندگی و کارگردانی سجاد باقری کاری از گروه نمایشی همیشه از ۱۰ الی ۱۴ شهریور ساعت۱۹ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه میر رضی شهر تویسرکان به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر- نمایش« تقدیری به نام مت» به نویسندگی و کارگردانی سجاد باقری کاری از گروه نمایشی همیشه از 10 الی 14 شهریور ساعت19 در سالن آمفی تئاتر کتابخانه میر رضی شهر تویسرکان به روی صحنه می رود.

 

آزمایشگاه دکتر مت به دلیل پرداخت نشدن مالیات تعطیل خواهد شد، دکتر برای رفع این مشکل به دنبال مکان جدیدی برای آزمایشگاه است، وقتی آن ها به محل جدید آزمایشگاه می روند درگیر مسائلی که در آن جا جاری است می شوند و...

 

حسن صالحی، زهرا سادات میر معینی، متین ظاهری، علی عبدالملکی، علیرضا مهران، امین الوندی، نرگس دارایی، نرگس مالمیر، فاطمه امینی، علیرضا بیاتبه عنوان بازیگر در نمایش« تقدیری به نام مت» حضور دارند.

متین ظاهری به عنوان دستیار کارگردان، وحید قلخانباز نیز به عنوان مدیر صحنه و آکسسوار و هانیه بیات، منشی صحنه را برعهده دارند. هم چنین وحید محمدی طراح گریم، علی صفاری نور و موسیقی را برعهده دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران