در حال بارگذاری ...
در روز دوم سی اُمین جشنواره تئاتر همدان

نمایش « پدر» از ملایر به صحنه می رود

در روز دوم سی اُمین جشنواره تئاتر همدان، نمایش «پدر» نوشته سعید حسین پور و کارگردانی بهرام حاجی علی اکبری برداشت آزادی از نمایشنامه ای به همین نام،اثر اگوست استریندبرگ، کاری از گروه نمایشی عرفان ساعت ۹:۳۰ در مجتمع آیت الله بهاری شهر بهار به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، در روز دوم سی اُمین جشنواره تئاتر همدان، نمایش «پدر» نوشته سعید حسین پور و کارگردانی بهرام حاجی علی اکبری برداشت آزادی از نمایشنامه ای به همین نام،اثر اگوست استریندبرگ، کاری از گروه نمایشی عرفان ساعت 9:30 در مجتمع آیت الله بهاری شهر بهار به روی صحنه می رود

داستان خانواده ای که با توطئه ای همگانی مقدمات دیوانگی پدر خانواده را فراهم می آورند تا دارایی او را بالا بکشند. این دسیسه چینی مقدمه ای ست برای طرح داستانی طولانی تر و شخصیت هایی که هر کدام به نحوی آثاری از جنون در اعمال و گفتارشان مشاهده می شود.

علی آقانوری، سعید حسین پور، رضا باغبان، ثریا کاشفی، باران تاجیک، فروزان حسینی، رسول بابایی و زهیر کزازی بازیگران نمایش « پدر» هستند.

دستیار کارگردان نمایش صائب نوایی، طراح نور و صحنه نیز رضا باغبان، منشی صحنه هم مریم امیری، نوازنده ی گیتارنیز رضا رئیسی است، دستیار صحنه نمایش«پدر» برعهده سجاد حسین پور، طراح پوستر و بروشور نیز  شبیر ترابی است.

سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهر بهار از 10 الی 13 شهریور در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران