در حال بارگذاری ...
در روز دوم سی اُمین جشنواره تئاتر همدان

نمایش «تنفس مصنوعی» به روی صحنه می رود

در روز دوم سی اُمین جشنواره تئاتر همدان، نمایش «تنفس مصنوعی» نوشته سجاد طهماسبی به کارگردانی مهدی احمدی آزرم کاری از گروه نمایشی روزنه آبی روز ۱۱ شهریور ساعت ۱۱ در مجتمع فرهنگی و هنری آیت الله بهاری شهر بهار به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر همدان، در روز دوم سی اُمین جشنواره تئاتر همدان، نمایش «تنفس مصنوعی» نوشته سجاد طهماسبی به کارگردانی مهدی احمدی آزرم کاری از گروه نمایشی روزنه آبی روز 11 شهریور ساعت 11 در مجتمع فرهنگی و هنری آیت الله بهاری شهر بهار به روی صحنه می‌رود.

شیدا برای کمک به همسر خود ناصر درگیر اتفاقاتی می شود که پای شهرام و خواهرش به نمایش کشیده می شود و درگیری شهرام و ناصر بر سر شیدا، پرده از مشکلات بزرگتری بر می‌دارد.

محمود غفاری، مهدی موحد، امین شیر دره، مهسا بختیاری و سارا گرجی به عنوان بازیگر در نمایش« تنفس مصنوعی» حضور دارند و مرتضی گنج تابش طراح نور و سعید شعبانی موسیقی نمایش را برعهده دارد

سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهر بهار از 10 الی 13 شهریور در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران